D’Otger 14 No Marxem

Soc la Lluïsa Flaquer, andreuenca de tota la vida. He estat implicada en la vida associativa des de ben jove. A l’Associació de veïnes, a l’Agrupament Escolta Jaume I, a la Comissió de Festes, al Casal Catòlic… des de sempre que visc en un pis de renda antiga que va llogar l’avi cap el 1936, al carrer d’Otger. La mare tenia 3 anys quan hi van anar a viure.

En la actualitat hi visc amb la mare que té 90 anys. Tota la seva vida ha estat visquent en aquest pis. Des de fa ja un temps i arran de la petició per part nostra perquè la propietat es fes càrrec d’arreglar uns desperfectes originats per la manca de conservació per part seva i agreujat per l’edificació d’un bloc de pisos a la finca contigua, la resposta de la propietat, el Sr. Gabriel Ribó, cosí dels propietaris de Finques Campanyà va ser de comunicar-nos la voluntat d’enderrocar l’edifici per tal de construir habitatges plurifamiliars i en conseqüència rescindir el contracte de la mare, emparant-se en l’article 64 de la LAU.

Ja no parlo de l’impacte emocional que això suposa per  a nosaltres, que ja us el podeu imaginar, sinó del dret que tenim de no ser expulsades de casa nostra. Jo vull continuar vivint aquí. Tinc el dret a mantenir aquest sentiment de pertinença a aquesta comunitat, al meu poble de Sant Andreu.
Per això em caldrà tot el recolzament i ajuda possible. M’agradaria poder comptar amb vosaltres. Esteu atents a noves comunicacions que us arribaran des del Sindicat d’Habitatge de Sant Andreu amb les noves accions que emprendrem.

#NoMarxem

Deixa un comentari

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑